Zadbaj o lepszy sen

dzięki innowacyjnej aplikacji


Jak to działa?


Udostępniamy aplikację opracowaną na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń. Dzięki zawartych w niej wykładom i ćwiczeniom poznasz techniki, które na co dzień stosujemy w pracy z osobami skarżącymi się na problemy ze snem.

1.

Zbadaj swój sen

Zbadaj swój sen

Wypełnij krótką ankietę dotyczącą Twoich problemów i dowiedz się, jak może Ci pomóc aplikacja

2.

Sesje terapeutyczne

Sesje

Otrzymasz dostęp do 6 cotygodniowych SESJI, podczas których krok po kroku omówimy techniki POZNAWCZO-BEHAWIORALNEJ TERAPII BEZSENNOŚCI

3.

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Wykonuj interaktywne ćwiczenia dotyczące Twojego snu, samopoczucia oraz myśli związanych ze snem

4.

Twój indywidualny plan

Twój indywidualny plan

Wypracuj optymalne dla siebie pory snu, zmiany w przyzwyczajeniach oraz naucz się radzić z myślami, które nie dają Ci spać

5.

Śledź postępy

Śledź postępy

Przejrzyste wykresy i podsumowania umożliwią Ci śledzenie na bieżąco wprowadzonych przez Ciebie zmian oraz ich wpływu na Twój sen



Aplikację opracowali wybitni eksperci z zakresu medycyny snu


Dr n. med. Małgorzata Fornal-Pawłowska

Dr n. med. Małgorzata Fornal-Pawłowska

Specjalista psycholog kliniczny. Jedna z pionierek poznawczo-behawioralnej terapii bezsenności w Polsce.

Dr n. med. Michał Skalski

Dr n. med. Michał Skalski

Lekarz, specjalista psychiatra. Jeden z największych autorytetów w dziedzinie medycyny snu w Polsce.

Sprawdzona metoda


Aplikacja oparta jest o techniki terapii poznawczo-behawioralnej (ang. CBT), która jest zalecana jako pierwszoplanowa metoda przy pracy nad poprawą snu. Nasze badania pokazały, że osoby które stosowały zalecenia CBT zgłaszały:

Krótszy czas zasypiania

51%

krótszy czas zasypania

Mniej nocnych przebudzeń

66%

mniej nocnych przebudzeń

Rzadsze stosowanie leków

70%

rzadsze stosowanie leków nasennych

Dla kogo?


nie mogę zasnąć.

wybudzam się w nocy
lub wcześnie nad ranem.

od wielu lat mam
problemy ze snem.

chcę poprawić
jakość snu.

problemy ze snem
pojawiły się niedawno.

chcę spać dobrze
bez leków nasennych.