Zadbajmy o Twój sen

Innowacyjna aplikacja do terapii bezsenności


Jak to działa?


Udostępniamy aplikację opracowaną na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń w leczeniu bezsenności. Zawarliśmy w niej wykłady i ćwiczenia, które na co dzień stosujemy w pracy z osobami zmagającymi się z tym zaburzeniem snu.

1.

Zbadaj swój sen

Zbadaj swój sen

Wypełnij krótką ankietę dotyczącą Twoich problemów, załóż konto i otrzymaj wstępną diagnozę oraz zalecenia

2.

Sesje terapeutyczne

Sesje terapeutyczne

Otrzymasz dostęp do 6 cotygodniowych SESJI, podczas których krok po kroku omówimy techniki POZNAWCZO-BEHAWIORALNEJ TERAPII BEZSENNOŚCI

3.

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Wykonuj interaktywne ćwiczenia dotyczące Twojego snu, samopoczucia oraz myśli związanych ze snem

4.

Twój indywidualny plan

Twój indywidualny plan

Razem wypracujemy optymalne dla Ciebie pory snu, zmiany w przyzwyczajeniach oraz sposoby na radzenie sobie z myślami, które mogą pogłębić bezsenność

5.

Śledź postępy

Śledź postępy

Przejrzyste wykresy i podsumowania umożliwią Ci śledzenie na bieżąco wprowadzonych przez Ciebie zmian oraz ich wpływu na Twój sen



Aplikację opracowali wybitni eksperci z zakresu medycyny snu


Dr n. med. Małgorzata Fornal-Pawłowska

Dr n. med. Małgorzata Fornal-Pawłowska

Specjalista psycholog kliniczny. Jedna z pionierek poznawczo-behawioralnej terapii bezsenności w Polsce.

Dr n. med. Michał Skalski

Dr n. med. Michał Skalski

Lekarz, specjalista psychiatra. Jeden z największych autorytetów w dziedzinie medycyny snu w Polsce.

Sprawdzona metoda


Terapia poznawczo-behawioralna jest podstawową metodą leczenia bezsenności. Jej skuteczność potwierdzono naukowo. W naszych badaniach wykazaliśmy, że pacjenci którzy przeszli taką terapię, zgłaszali:

Krótszy czas zasypiania

51%

krótszy czas zasypania

Mniej nocnych przebudzeń

66%

mniej nocnych przebudzeń

Rzadsze stosowanie leków

70%

rzadsze stosowanie leków nasennych

Dla kogo?


nie mogę zasnąć.

wybudzam się w nocy
lub wcześnie nad ranem.

od dawna zmagam się
z bezsennością.

chcę poprawić
jakość snu.

problemy ze snem
pojawiły się niedawno.

chcę spać dobrze
bez leków nasennych.