Zadbaj o lepszy sen

dzięki innowacyjnej aplikacji


Jak to działa?


Udostępniamy aplikację opracowaną na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń. Dzięki zawartych w niej wykładom i ćwiczeniom poznasz techniki, które na co dzień stosujemy w pracy z osobami skarżącymi się na problemy ze snem.

1.

wypełnij test

Wypełnij test

Wypełnij krótką ankietę dotyczącą problemów ze snem i dowiedz się, jak może Ci pomóc aplikacja

2.

Sesje terapeutyczne

Sesje

Otrzymasz dostęp do 6 cotygodniowych SESJI, podczas których krok po kroku omówimy techniki POZNAWCZO-BEHAWIORALNEJ TERAPII BEZSENNOŚCI

3.

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Wykonuj interaktywne ćwiczenia dotyczące snu, samopoczucia oraz myśli związanych ze snem

4.

Twój indywidualny plan

Plan poprawy snu

Wypracuj optymalne pory snu, zmiany w przyzwyczajeniach oraz naucz się radzić z myślami, które nie dają spać

5.

Śledź postępy

Śledź postępy

Przejrzyste wykresy i podsumowania umożliwią śledzenie efektów stosowanych metod oraz ich wpływu na sen



Aplikację opracowali wybitni eksperci z zakresu medycyny snu


Dr n. med. Małgorzata Fornal-Pawłowska

Dr n. med. Małgorzata Fornal-Pawłowska

Specjalista psycholog kliniczny. Jedna z pionierek poznawczo-behawioralnej terapii bezsenności w Polsce.

Dr n. med. Michał Skalski

Dr n. med. Michał Skalski

Lekarz, specjalista psychiatra. Jeden z największych autorytetów w dziedzinie medycyny snu w Polsce.

Sprawdzona metoda


Aplikacja oparta jest o techniki terapii poznawczo-behawioralnej (ang. CBT), która jest zalecana jako pierwszoplanowa metoda przy pracy nad poprawą snu. Nasze badania pokazały, że osoby które stosowały zalecenia CBT zgłaszały:

Krótszy czas zasypiania

51%

krótszy czas zasypania

Mniej nocnych przebudzeń

66%

mniej nocnych przebudzeń

Rzadsze stosowanie leków

70%

rzadsze stosowanie leków nasennych

Dla kogo?


nie mogę zasnąć.

wybudzam się w nocy
lub wcześnie nad ranem.

od wielu lat mam
problemy ze snem.

chcę poprawić
jakość snu.

problemy ze snem
pojawiły się niedawno.

chcę spać dobrze
bez leków nasennych.